:(

Kan min yrsel bara släppa??
Pratade med pappa igår och han hade haft det så här runt jul och det hade hållt i sig läänge.. usch..
Just nu känner jag mig piggare i kroppen men fortfarande väldigt yr, känns som man knapppt kan gå..
Men jag tänker jobba imorgon endå, har ju lektioner och det räcker med att jag trasslade till Tisdagen och i dag för kollegorna..
Sen är det ju bara 2 dagar kvar sen lov, och då är det endå ful rulle.. har verkligen inte tid att vara sjuk!

Jag måste verkligen ta mig i kragen och köpa en termometer, ingen aning om jag har feber egentligen, eller jo, svettas och fryser brukar ju vara feber..

Nä ut med Troja nu e kortis, inte blivit så långa promenader för henne denna vecka, stackarn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback