"har du nycklar..?"

dagen började bra med en skön promenad, jag Ricke och troja. soligt och lagom kallt/varmt.
Sen började dagen dala lite, åtminstonde humöret när vi letade som galna efter Rickards ena par jeans som verkade vara spålöst borta.. Väl gömda i garderoben hittade dom!
Humöret blev lite bättre på oss båda och vi bestämde oss för att ut och käka ikväll.
Men först skulle vi bara ner i förrådet och ta upp vårat akvarie, så vi börjar röra oss ut genom dörren.
Jag går sist och skjuter igen dörren.
-"har du nycklar"? frågar jag rickard i samma stund som dörren stängs.
-Nej..

Jaha.. så fick vi ringa jouren, dom ringde ut en låssmed som kom efter 1 timme. och vi blev 1100:- fattigare.
Ingen middag ute alltså..
Jäkla skit...

men nu lär man itne springa omrking utan nycklar någon mer gång...


Ska sätta mig nu och glo på sensation white-klippet dom lagt upp.. post event.
Både jag och rickard blir alldeles spralliga när man hör någon låt som spelades där..
Nästa nyår måste vi hoppa tyskland, för Rickard jobbar och jag vill faktiskt spendera den med Troja efetrsom hon kommer drogas.. stackarn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback