Jobb =)

Saknade ju faktiskt jobbet när jag avr sjuk så det var skönt att vara tillbaka =)
Dagen har gått fort och även om jag fick lite huvudvärk runt lunchtid så har jag endå känt mig pigg, skönt!

Imorrn är det FREDAG! och LOV! och inte många dagar kvar till RIGA!!!
Jag , Rickard och Sulan :D I ETT hotellrum haha! Vi kommer bli sååå osams! :D nej då :P
Kommer bli askul!! Har jag tryckt ihop mig med dom + 2 till i ett litet vandrarhemsrum en gång i tiden så går ett hotellrum lika bra =)

Sen har vi besämmt att efter midsommarafton drar åtminstonde Jag & Rickard i väg för att bila runt lite i 2 veckor, blir en mindre sväng än vi hoppats men bensin kostar ju som vi alla vet..
Är osäker på om Troja får följa med eller ej.. blir nog jobbigt för henne kanske även om det vore mysigt.. vi får se :) Långt kvar till värmen är här :)

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback