Seg och lång dag =/

I dag blir det till att vara på jobbet till 17.30.. säkert blir det längre.. känns ju rätt segt..
Tog med Smörgåstårtsbit till lunch men vet inte om jag vågar äta den.. kanske är dålig? skaldjurblir ju dåligt fort..
surt att slänga..

I går fick vi både ett bra och tråkgit besked på jobbet..
Vi har ju lagt ut en lärartjänst och i går intervjuades första tjejen, som verkligen var bra på papper.
Hon var bra på riktigt också tydligen, har hund och så :)
Det tråkiga är att hon är behörig även i Djur.. blä...
Hade ju hoppats att få ha djur till de 2 terminerna som man fortfarande får ha obehörig lärare fortfarande. attans attans..
Men annars kunde det ju endå som längst vara till 1 jan 2012, så en termin hit eller dit..
Får njuta desto mer av den här terminen jag har ni, är så jäkla kul att ha lektioner ju =))
Malin sa att vi kanske kan fixa nått endå på instruktörsnivå, typ att jag har intensivvecka häst eller hund eller nått.. hoppas på det..

Annars så var det kul igår, först på morgonen blev jag så full i skratt av att Troja faktiskt lärt sig åka kommunalt, alltså vart hon ska av!
Även på Lidingöbanan där det inte sögs nått i högtalarna, så häftigt!
När det är dags så ställer hon sig upp och tittar på mig som om hon säger:-nu ska vi gå av matte!
:D
Sen på lunchen i går så skulle jag bara ut och kissa av Troja en snabbis, men så träffade vi ett par med en 10månaders Bordercollie, lika barn leka bäst sägs det ju och det stämde verkligen! 2 vallhundar for som galna på Gärdet och jag hade inte hjärta att gå tillbaka direkt.
Men så efter typ 15min så fick jag med Troja tillbaka men så stötte vi på min nya kärlek ;)
En supersnygg italienimporterad Cane Corso, han är så läcker och jag har säkert nämnt honom 1000ggr. men han är så snygg,
Det visade sig att jag haft rätt när jag kollade på bilder från en utställning i Häverö-det var han!
Hans matte kommer från Väddö =) Liten värld åter igen!
Troja tyckte inte det var så kul med en stor hund haha


Nu ska jag gå och käka lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback