Smörgåstårta

Oj vad jag är mätt =) Har käkad den godaste smörgåstårtan någonsin, både i går och till frunch i dag :D
Annars är ju Tempos i Hallsta duktiga på att göra smårgåstårta, men där måste jag specialbeställa utan mimosasallad och leverpastej, här glömde jag beställa så, men den kom utan som tur var =)
ASGOD! Tydligen enligt Rickards arbetskamrater som tipsade om ICA Larsbertg, så är det stockholms godaste smörgåstårtor. stämmer tycker jag!

I går när Rickard kom hem så mötte jag upp han vid Ica, sen hem , käkade en bit i var och sen kröp vi ihop i soffan och somnade.... ooops :)
Sen vaknade vi vid 23 och gick och la oss i sängen, plus att jag vaknade sent i dag, så snacka om att jag sovit!
Därav fick ni inget tack-sms i går, jag skulle ge Ricke nummer men så somnade vi. men ni kanske fått det nu!

Nu ska jag kolla på Cesar Millan, ett  specialrogram om varghybrider, intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback