Superwoman?

I dag känner jag mig nästan som superwoman!
Var helt trött och hängig på jobbet i dag, kände mig halvt illamående, men det vände vid lunch när jag fått i mig lite mat. tror mitt blodsocker kan dala rätt fort i mellanåt...

Kom hem strax efter 17 i dag eftersom vi hade möte efter 15.15.
Så då var det dags att stressa ihop all tvätt för att kuta ner till tvättstugan, sen upp igen och mata hund, sen ner till tvättstugan, upp och laga romantiskt middag= oxfile, kroketter, koka morötter och broccoli, bearnais och vitlökssmör.
Sen ner igen för att märka att torktumlaren sagt upp sig.. gaah.. mindre psykbryt då det blev till att hänga upp 2 maskiner sängkläder + handukar i hela lägenheten..
sen upp och göra färdigt maten för att avnjuta i min ensamhet =)
Blev gott (men det finns ju en anledning till varför Rickard kallas Kocken här hemma....)
Puh!
Ajust, där imellan hann jag dammsuga och städa i köket också = SUPERWOMAN!

Anledningen till att jag höll humöret uppe var att Rickard köpt rosor till mig som stod på bordet med ett kort tills jag kom hem =)
Han var nämnligen tvungen (eller okej, frivilligt) att jobba dubbelt ikväll.
Så han ser jag inte förrän 23.
var så himla gulligt av honom då vi egentligen inte brukar köpa saker på alla hjärtans dag. eller jag brukar ju iofs inte det ;)

Min present blir ett hundhårsfritt hem, städat kök, rena kläder och middag på bordet. tycker det låter bra haha ;)

Nu ska jag sniffa lite på rosorna, en sort som faktiskt doftar väldigt mycket! Sen ska jag kila ut med Troja!


godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback