Tandf*n

I går började min väntra-nedre-visdomstand göra ont, imorse såg jag ut som om jag åkt på en propp..
helt rund på sidan..
Tog en snabb titt på mina konton och kände hur tanden slutade göra ont ;)
Fortfarande käns det litegrann men jag har försökt borsta den så mycket som möjligt och så ska vi strax ner och köpa munskölj..
Hoppas tanden är på bättre humör imorgon..


Annars har dagen varit roligt, haft Djur hela dagen, först var det reptiler på schemat till lunch och därefter skulle vi ut och köra igenom några lydnadsmoment, snön började yra mer och mer och halvvägs igenom lydnads-lektionen så sprang vi tillbaka till skolan-stelfrysna!

Vid hemgång så hade visst halva stockholms trafik kraschat vilket resulterade till att jag var på jobbet till kl 17 då sista eleven äntligen fick åka hem, stackarn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback