2 platser

Jag har just kommit på att vi har ett kollektiv här hemma, för jag har bara 2 platser att vara på. sängen eller här framför datorn. jag som älskar att slappa i soffan på helgerna är ganska....sur...
okej, jag erkänner jag ahr dampat loss halva gårkvällen/natten och morgonen.
men efter en promenad till Larsberg för att hämta mitt paket blev jag gladare.
det var en apport, en "lathund" för spår/sök/lydnad osv. en bildekal"HELP ME! I have a KELPIE", och en jacka med brukshund-tryck på. men den var såklart förstor. men man fick den med tryck för 100kr när man beställde så det gör ju inte så mycket.
Beställde mest för att jag var i behov av en träapport. och Troja har inte tuggat på den än ;) duktig hund!

Nu ska jag äta lunch, framför datorn såklart.

Är lite smått less på folk på helgerna efter att ha haft fullt med folk omrking mig hela veckan i skolan, så jag funderar på att bygga mig en koja i sommar :)

Kommentarer
malin säger:

sv: vet du att jag har faktiskt funderat lite på kelpie. men har fått för mig dels att de kräver sjukt mycket aktivering och dels att de fäller en del. Men övertyga mig gärna om att det är en hundras för mig;)

2011-01-16 | 17:12:43
Bloggadress: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback