bilder

Tömde just min mobil på bilder, tänkte ladda upp mågra så långt jag orkar, går så segt ibland =)


2 favoriter från Gärdet, ett stenkast från jobbet.






Suddig bild, men man ser lite hur frostig hon är =)



Sensation




Så här trött var jag dagen efter...kunde knappt hålla ögonen öppna =)





Dunmonstret i tyskland..





galet stor kaka i tyskland, smakade bara socker och mina tänder började göra ont efter ett par tuggor!
(bilden är inte rättvis, kakan var större i verklighet..)




Vodka i taxfreen



Min julklapp från elev, en favorit under julen =)



Arrogants hov, mina fötter. Östermalms ridskolas största häst, över 185 i mankhöjd!




Nebraska, sjukt söt 3åring som jag fick ett asbra pris på ;) men ingen pålle än för mig.. fick motvilligt säga nej! hehe




kramkalas









Vilka långa öron haha



Tokfian







kära tomten, till nästa år önskar jag mig en riktig digetalkamera. :)

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Skulle inte du köpa en kamera för ett tag sen? :)

2011-01-31 | 17:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback