Bilist nr 1!

Jag är GRYM!
Var sjukt nervös när jag startade bilen, men sen höjde jag radion och tänkte-vafan, det här KAN jag ju faktiskt!
Vägen är ju faktiskt lätt och det är nästan svårt att svänga av på fel ställen.. tycker fortfarande itne om tempot på bilarna runt omrking...hmmm. men vafan :P
Det enda jobbiga avr faktiskt när jag kom ut ur stan och skulle in genom Lille Jan-Skogen.. har ju asdåliga halvlysen och där är det kolsvart + ständigt mötande bilar på supermsal väg.. Men ut kom jag och nu är jag hemma. Jag är hel, bilen är hel :D

trodde jag skulel få pusta ut men ska hämta Rickard klockan 23, så mycket körandes för min del.
troja var nog riktigt, riktigt trött eller så älskar hon sin matte väldigt mycket. För hon låg och sov där i bak och derglet var nästan obefintligt <3


Nu ska jag häva i mig middag!




Duktiga Bettan stog mig hem hel, och fixad är hon också. eller dom böt motorväxelolja :)

Kommentarer
nizze säger:

sätt i värre lampor på halvljus,typ 100w blir en jävla skillnad på lyse....eller xenon konvertera.kostar ca en tusing ni har ju projektorlampor så de funkar ju skit bra.

2011-01-22 | 10:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback