Bland hockey och hästar

Jag har knappt hunnit sitta vid datorn sen jag börjat jobba igen, eller ju hunnit men inte orkat :P
Den här veckan känns tung efter all ledighet även om det var kul att komma tillbaka.

I går var vi på Hockey med Rickards arbetskamrater och några fler som brukar vara med.
Underbart resultat, underbar match. Riktigt kul!
Är galet sliten och trött i dag och sen jag kom hem runt 15.30 så har jag sovit :p hihi
Nu blir det strax en sen middag (20.00) sen sova igen ;)

I dag var ju första ridningen för eleverna denna termin och dom är rätt glada att vi ska ha ridning varje onsdag nu istället för varannan. Så medans dom fixade sina hästar så sprang jag omkring i privatstallet med sofia och lärde henne om hästar och hade skoj, hon är nämligen sjuuukt rädd för hästar, :P

Imorrn blir min debut som lärare på "riktigt" , förra terminen var ju inte meningen att jag skulle ha lektioner, så dom räknas inte ;)
Heeela dagen, varje torsdag är det Djur på schemat. Ska bli kul och jag har planerat lektionerna och fixat material t.o.m. v 6, det värsta med mig är att jag är för snabb.. :)


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback