Bombnedslag

MAAAAAMMA! Kan du komma och städa mitt kontor???? hahahaha
Jag ska verkligen inte sitta på kontor...
Ser ut som ett smärre bombnedslag och det är papper överallt..
helt galet!
Jag är hopplös...

Sen så skriver jag ju på alla möjliga papper omkring mig och glömmer lika fort var i högen dom ligger..
Jag har tänkt förut att det borde vara liiiite skönt att jobba på kontor, fixa allt i sin takt, papper efter papper.
MEN det är rätt uttråkande. Eller både och egentligen, jag har hunnit med massa saker, flera samtal och ett jäkla gäng mail. Men nu börjar jag ledsna på att sitta här ;)
Tisdagar är ju rätt bra på så sätt att man har tid, för övriga dagar sitter jag ju inte här så länge, alltid nått att göra.
Så en dag i veckan får jag ha lite diciplin på mig själv och sätta mig här och faktiskt göra sånt jag inte hinner med annars!

Men nu har jag bara 2 "måsten" resten av dagen,

-leta upp mitt USB-minne med allt mitt lektionsmaterial på..*oops*
-Ringa Hundstallet om ett studiebesök =)

Har suttit i telefonen hela FM så jag tar det sista runt 14-15 hade jag tänkt.

Snart kommer eleverna tillbaka på Lunch och när dom drar tänkte jag gå på långpromenad med Troja.
Tur att det är "varmt" ute i dag för jag har kjol(strumpbyxor såklart), men är huvudet dumt får kroppen lida, eller? :P

Min kära kollega Snigel jobbar hemma i dag, vilket är lite trist.
Men vår nya medarbetare är här och hon är väldans trevlig faktiskt, men hon slutar kl 12. så då blir jag övergiven här igen =/ Läskigt värre.. men har ju min halvt rabiata vakthund med mig, som tur är ;)

Nej, nu ska jag kasta mig bland papprerna och leta USB-minne! Sen SKA jag röja-Jag lovar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback