Bootcamp 2011

Jag har ingått en pakt med min vapendragare Troja! hahaha
Skämt å sido så har vi lite Bootcamp här hemma. för imorse så drog jag coh Troja ut på en JOGGINGTUR! Det ni!!
Inte så lång men svettig blev jag, fast jag hade över förväntan god kondis.. måste vara för att jag är som en duracell-kanin när jag går "normalt" ;)

Så snart är vi redo för beach 2011.. :P

Jag och Trojs får sova själva heeela helgen eftersom rickard jobbar 12timmars natt.. stackarn..
men innan han drog så gjorde vi oxfile. blev kanongott! Riktigt mört och fint och så snyggt serverat på våra nya fina fyrkantinga tallrickar!

Nu sitter jag med en annsiktmask, passade på att se ut som ett monster medans rickard är borta ;P hahaha
En choklad-mask som luktar så gott att jag nästan vill äta upp den, få se om man blir någe finare då..
'


Min fina tomtelykta jag fick av en elev med vaniljljus luktar brinner just nu :)





..........Vad gör man inte för att bjussa på sig själv.. *hahahha*

Kommentarer
nizze säger:

ringa ghostbusters??omg im blind!!

2011-01-09 | 00:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback