Den lilla hålan

I dag gick jag in på Swedbank, karlaplan för att byta kontor.
men då måste man ha alla sina autogiron, konton osv vilket jag inte hade. man får tydligen allt nytt när man överför mellan kontor även om det är swedbank..
Men en ny dosa fick jag iaf, har ju tappat bort min :P
men för att få en var inte så lätt, för dom måste ringa och bekräfta att det är jag eller nått sånt.
Så först ringde hon fel 2 ggr , sen kom hon äntligen fram till Hallstas kontor.
Efter ett tag vände tjejen sig åt mitt håll och frågade:
-känner du någon som jobbar där?
Jag:-njae..
Banktjejen:-Kan du beskriva någon som jobbar där?
Jag:- öööh, jo, en lång, smal tjej, märkt kort hår. och så är hon gift med en som heter Alexandr.
Tjejen tittade lite skumt på mig, sen räckte hon över telefonen till mig. Det var Dragona i telefon. eller vad hon nu heter..
pinsamt att jag visste vad hennes man heter men inte hennes namn.. kunde ju tänkt på en krydda :D
Så hon sa att ja men då vet jag vem du är, du är åsas dotter ju...

Ja, pinsamt att komma från en liten ort, det sa jag till banktjejen där också..

Men hem kom jag med en dosa, sen får jag och ricke boka en tid tillsammans för att byta alla våra konton osv, eftersom vi har gemensamma också.


Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, snart kommer väl Troja hem med ricke, eller tvärt om =)


Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback