Morr

Morr på min hund i dag.
Gick direkt ut och gick ett spår åt Troja i dag när jag kom, blev rätt svårt så det fick bara ligga 20 min innan jag kom hem och tog ut troja igen.
men damen ville itne ens sätta ner nosen i dag... Endå tyckte hon att hon veeerkligen hade förkänat "godislådan" i slutet... morr...
Troja är ganska omöjlig för att vara kelpie, ingen direkt arbetsvilja alls..
Agility,lydnad,spår osv är bara kul när "man känner för det", tycker hon. Hon kan verkligen ledsna direkt och itne den lättaste att motivera.. men men.. en annan dag går det bättre!

Nu blir det soffan resten av kvällen för jag är galet trött...


Imorrn ska jag hämtade bilen i Ör... hua.. åka helt själv genom stan är inget jag ser fram emot.. håll tummarna att jag inte krockar bilen nu.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback