Noll-Gradit!!!

I dag ahr det varit 0-gradigt hela dagen, love it!
började dagen med att stiga upp tidigt och gå ut på en timmas morgonpromenad med lilla Trojs, hon fick först busa med en Cocker som kom efter oss på promenaden, sen 1 bordercollie hane some vi typ bor granne med och sen 2 andra hanar. så 4 hanar på en dag har hon charmat ;)
Väl hemma så följde en massa timamr med tvättstuga.. till råga på allt så vägrade en av maskinerna att centrifigera.. suck! Så jag fick hänga upp dyblöt tvätt här uppe i lägenheten och lägga ahndukar under..
Vi har ju en sån där special-centrifug också i tvättstugan men självklart var den också trasig stod det.. grr..

Men nu är allt tvättat och resten av dagen har inte gått i många knop. Blev dödligt godissugen så åkte ner och handlade lösgodis som jag proppat i mig.. kanske därför jag inte kan sova nu?
Har 2 snarkandes små söt-mongos som har somnat i vardagsrummet, så jag har inge hjärta att väcka dom just nu heller.

I morgon blir det Ikea och bränna presentkort som gäller när ricke har slutat jobbet! Härligt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback