Överlevare!

Fy satan vad kul jag hade i gar! helt slut som människa i dag, nu skriver jag lite konstigt här för dom har konstigt tagentbord, dom sitter liksom pa fel plats och jag hittar inte Aa" alltsa ni förstar....

Var resa började mindre bra i stockholm.
när vi kom ur stan sa var det snökaos pa vagarna och sen när vi stanna för att fylla pa spolvätska sa ville den enda inte funka och att bilen sedan bestämde sig för att börja "skutta" mitt pa motorvagen, sa jag trodde verkligen inte vi skulle komma hit.
Men sen som ett mirakel slutade bilen skutta och snön försvann!

hade glömt hur läskigt det är att lyfta med flygplan hahaha
väl i dusseldorf sa var vi inte i dusseldorf. vi flög tydligen till Weeze, som ligger typ som skavsta till stockholm. sa vi hann med bussen ner hit med bara nan minut till godo plus att den var fullsatt sa vi fick sta i bussen , mitt i natten, trötta som svin i lite mer än 1 timme...
trötta och framme pü hotellet blev vi glatt överraskade. hotellet är en dröm!!!
Hur jäkla fint som helst, badkar har vi ocksa!! asskönsäng!

Sen i gar pa sensation white var det coolaste jag avrit med om i heöa mitt liv! alla andra nyar kan slänga sig i väggen! ska man fira sa ska man vara där! filmer kommer!
Vi dansade oss fram och även uppe i "pyramiden" dansade vi, mitt i arenan var det en pyramid typ, där DJn var högs upp. för övrigt sa var Sebastion ingrosso och fedde le grand de grymmaste Djs ever...
jag drack redbull och vodka för att orka dansa hela natten/morgonen, vilket jag känner i dag.....hehehe...

Tyskland är för övrigt ett väldigt skumt land.. inte en kotte kan engelska, det är nog bara för att dom alltid ser pa dubbad film, men det är asdrygt da inte ens taxixhafförerna kan prata eller fatta nütt.. lite smatt irriterande..
Men vi lyckas ta oss omrking enda.. sen har jag döpt befolkningen här till TYRKAR :D för det är typ 90% turkar... fattar ni? :P taskigt va... ;)

Tänkte pa lilla Troja vid tolvslaget faktiskt.. hoppas det gick bra enda.. väldigt dyrt att ringa sa jag har min telefon inlast i ett skap pa rummet..

Snart kommer vi hem, fast först imorrn ska vi till ett land till; Holland :D fel arstid egentligen för jag vill ju se tulipanerna da, men vi tänkte att eftersom vi har hela morgondagen pa oss att göra natt och är sa himla nära gränsen sa kan vi aka till ett land till. (Jonnie:nej vi ska inte till amsterdam och röka hash...) vet nog vad du tänker.. hahahahah
nej vi ska bara över gränsen till nün liten fisort och sen tillbaka typ. för dusseldorf är ganska trist.
mest bestar staden av sma turkshoppar och sma spelställen,. vart fan har vi kommit liksom :D
Förresten sa är det ingen liten butik som har Stroh rom?!!! är vi verkligen i tyskland? haha
är en ganska läskigstad ocksü, knappt nün gatubelysning, och sa är det dimmigt, sa jag är lite rädd att springa omrking här, tur att vart hotell ligger i utkanten av stan, där är det lite finare..



Nu tar min internettid strax slut.
Ska surfa karta nu sa vi hittar tillbaka dit taxina är :D

Hoppas ni haft ett bra nyar!


Kommentarer
nizze säger:

noo my friend that is haschish ;)

joråsåatt.......holland va de ja :)

2011-01-02 | 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback