Storstädarn!

jag är som mest rastlös när jag vet att jag ska göra något om ett par. i detta fall hämta hem älskade lilla Troja <3
Rickard jobbar till 15. så låångt kvar.
Men jag gick upp tidigt i morse för att hoppas att det skulle finnas tvätttid. har nämligen ett helt klädförråd med smutskläder. Men icke då. så vad gör man då?
Jo då möblerar man om och samtidigt storstädar :D
Så nu ett par timmar senare har jag bara toaletten kvar + springa till grovförrådet :D
Duktiga, duktiga jag! haha!



Rickard har fortfarande inte lagt över sina mobilbilder från Senasation White.
men en från min mobil kan jag ju bjussa på!

Sen kan ni ju kika in dessa klipp jag hittade på youtube.com med!
men det är inte ens hälften så häftigt på klippen som på riktigt, när man står där och inser hur sjukt mycket vitklädda människor det är, ashög musik, alla dansar alla är glada!
Förutom några fjortisar här och var som var så fulla att dom knappt kunde gå, med en kombination av vita kläder, höööga klackar och halt golv så är det itne en bra kombination att vara så smällfull hahaha..
Själv var man klok och körde med platta skor, hur dum får man vara om man vet att man ska dansa i typ 10 timmar och komma med klackar? jag tyckte inte synd om dom när dom haltade ut på mrogonen  ;)



Zippa fram till typ 9:e minuten och Kolla dom gigantiska flygande bollarna! Rickard försöka lyfta upp mig så jag fick putta en, men jag nådde endå inte :(


Finns mycket bättre filmer på youtube men orkar inte leta.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback