Uppe med tuppen imorrn

Fy vad jag inte ser fram emot morgondagen...
Måste upp strax efter 5.00 imorgon bitti för att gå ut med Troja ordentligt och sen göra mig iordning för att sedan resa till andra sidan jorden, ungefär.
Ska på Brandskyddsutbildning, ska ju egentligen bli kul eftersom man får krypa i rökfyllda gångar osv, men fy för att resa..
Ska tydligen  vara en massa byten och så tills jag blir upphämtad 07.30 för att få åka bil sista halvtimman till ågesta =/

Sen är min mage inte i så bra skick.. väldigt orolig så måste vart nått jag ätit...

nog gnällt...

Ser fram emot torsdag åtminstonde då vi har studiebesök på Himmelska Hundar cafe
Ett fik där man får ha hundar, plus att hon ska berätta om deras aktiva arbete mot pälshandeln, vad vi kan göra och så är en av dom anställda såkallad 2hundkommunikatör", tål att grillas hoppas jag ;)


Nu blir det sängen ett tag till innan jag ska försöka mig på att våga äta lite, sen sängen för natten.. sweet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback