Dags igen!

Vi borde inte få äga en resväska... vi kan inte packa..
Vi håller på att packa kappsäcken inför nästa lite semestertripp, nämligen Ormön på Lördagmorgon, men redan ikväll åker vi till Hallsta och till Lillsnuffen! Vi saknar Trojs så mycket! Vi tänkte nästan åka tidigare och skita i visningen av lägenheten för att kunna hämta henne tidigare men lika bra att gå på den fall den är jättebra =)

men som sagt,- resväskan...
Den är återigen PROPPFULL.... Endå ska vi bara vara ute på en ö.. hur mycket saker behövs egentligen?
jag kan inte heller skyllla på bara mig för Rickard är lite likandan när det gäller packning... vi lär sänka båten ;)
Plus att alla fiskegrejer ska med ut, blir mycket =)

Förresten måste jag varit helt sjukt slut efter resan, för i går sov jag i stort sett hela dagen.. gick upp först vid 10, sen la jag mig vid 14, sen låg jag där mer eller mindre hela dagen och endå somnade jag lika bra på kvällen och sov tungt hela natten..
Så nu har jag lite ont i huvudet av allt sovande ;)

Nä nu ska jag sätta mig och lösa lite korsord en stund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback