HEJ Svenskar!

Nu sıtter vı pa hotellet och vantar pa att varan buss ska komma och hamta oss.. kl 18.50 lokaltıd. nı hemma lıgger en tımma fore tror jag =)
Vart plan gar kl 23 och sa ar vı hemma 02.30 ı svensk tıd tror jag. om det ınte blır forsenıngar..
Hoppas nı kan lasa vad jag skrıver for tagentbordet ar mupp..  tacka vet jag svenska tagentbord =)

Har har vı haft typ 40grader om dagrna och 30 pa kvallarna plus 80 procent luftfuktıghet. sa det har varıt lıte halvjobbıgt. tur att vı har luftkondıtıonerıng pa rummet!!

Det absolut basta med resan har varıt att dykt!! Vılle ınte sluta nagongang! Nı far se bılder sen!
Har aven hallt ı en apa! Supersot!

nu ska jag sluta surfa och ut och vıla ı en solstol-ı skuggan!

Ses snart!!

ps. pussa troja och sag att vı kommer hem snart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback