Livet

Jag tycker det är hemskt hur livet alltid känns för kort, även för de som levt i nästan 100år..
Vila i frid Viola!




Över till annat lite mer roligt så träffade jag Jeff och Carro i stan i dag, vilken liten värld.. eller? :) Lite kul är det ju!
Fick ju även reda på vad jag får i julklapp i år, kan väl diskuteras fall det är bra eller ej ;)
Sen så när vi kom hem stötte vi på vår granne "Tant Blå" -återigen i helblå utstryrsel, men denna gång hade hon inte bara sin goa setter Rya med sig utan även en 10-veckorsvalp! ÅH! den var så pussig och bokstavligen flög upp i knä på mig.. vilket valpsug man får.. men dom är ju inte små för alltid..

Tror Troja längtar till att flytta till hus.. Hon har blivit lite skällig när hon hör folk i trappen.. blir väl van nu över sommaren att ha en trädgård att springa i.. Visserligen är hon väldigt bra här hemma, hon kan koppla av helt, tycker hon inte gör annat än sover här innomhus.. men kanske blir mer fart på henne när hon får hus =)
Är det förresten någon som sett Trojas koppel hemma hso sig?? Jag har tappat bort det.. inte använt det sen vi lämnade Hallsta och nu är det putsväck.. Konstigt, men dyker väl upp!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback