Loppis!

I dag avr vi på bakluckeloppis i Norrskedika, fyndade väl en del.. eller jag gick mest och tyckte det var trångt och bökigt och Jens och Ricke var dom som shoppade mest..
När vi åkte därifrån såg jag en tjej komma bärandes med en trä-gunghäst! Precis en sån där jag vill ha! Dom finns ju i alla möjliga coola modeller dom där gammla i trä! Helt underbara! Synd att jag inte såg den först..




 
   


Så om ni ramlar över en någonstans så kan ni väl hojta till?? :D



Nu är vi iallafall hemma, rätt skönt. Ska kolla klart på filmen vi kikar på, nån halv-skräckis eller vad det är.. Sen blir det sängen!


Troja har förresten ätit vattenmelon nyss, självklart tog hon med sig biten och la sig på fårullen! Så nu ser det ut som ett slaktat får. En röd guck-pöl + ett demolerat märgben haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback