Meditera??

Jag skulle behöva meditera.. känner mig sjuuuukt stressad... :(
Fick block 1-6 av hundutbildningen i måndags.. helt galet.. Nu ska jag läsa 4 böcker i block 2 och recencera, men för det måste vi tillbaka till sthlm så jag kan leta upp dom på något bibliotek där..
Sen ska jag ha 2 evckors praktik. Så då hade jag tänkt 1 vecka nu inann semestern är slut och sen en i vecka 44 då vi har lov från skolan, men så ska man hitta en plats också.. inte lätt så här i sista minuten.. = ännu mer stress.
Sen ska det väntas på besiktning sen ska det planeras in datum för kontraktskrivning och lånskrivning på banken. Som ska passa båda.. men mitt jobb kommer ju sätta sig på tvären eftersom jag måste ta ledigt i stort sett en hel dag för att åka ner hit..
ja massa stress alltså..

Sen har Troja fått ett sår i armvecket också =( Jag hoppas det bara är för att hon inte torkat ordentligt efter något kvällsbad och därmed fått skavsår, så det är bara att tvätta och avvakta..

Blä, helt enkelt.
Sen väntar jag på svar från komvux för att få klart om jag får plugga Samhällskunskap A + Matte B där nu i augusti..


Jag måste helt enkelt sluta stressa innan jag går upp i molikyler....


I går gick vi iaf ut i skogen här i Hallsta och plockade massa  kantareller, eller inte massa.. men det räckte till ett par svamp-mackor + att det blev över =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback