Dopp och dopp igen!

Årets första bad var i går och i dag badade vi igen- massor och länge!
Troja har fått vara med båda gångerna och fått ha sin flytväst-funkar kanon!
Hon simmar ju annars så länge att hon blir trött men vägrar gå upp, nu kan hon simma längre + att det är lättare att ta upp henne-hahah!

Min mobil har sagt upp sig-denna gång för evigt tror jag, så min nya vän är en megagammal Nokia, tror inte det är färgskärm ens på den, ska strax sätta i mitt SIM-kort i den så får vi se!
Typiskt för jag har bilder + noteringar i Kalendern på mobilen som jag ej kommer åt...
jaja, inget att göra åt. Får helt enkelt köpa en ny, men inget jag prioriterar dessvärre...


En sån där underbart omogen sak också....:
När vi badade i Kottla så klev en tant i , NÄCK...
Självklart är vi sådär jättemogna och börjar fnissa, mest jag såklart... så då var det till att dyka under ytan för att inte släppa lös ett hejdlöst garv...Ibland är man bara såååå mogen ;)




Min nya "vän"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback