Farlig midsommar?

Min midsommar har varit kanon men väldigt konstig måste jag säga..
Elller egentligen bara en sak som varit skum, och det får ni reda på senare :) Ska till banken på måndag morgon så vet vi mer sen ;)

Midsommarafton käkade vi massa gott, jag åt dessutom MÄNGDER av jordgubbar ;) Så grymt gott!
Sen spelade vi kubb, tjejerna mot killarna och tjejerna vann såklart 2 gånger!
(Dagen efter körde vi igen och då vann killarna 2 gånger..)

Jag fotade massor och vår kamera får nästan högsta betyg av mig! Blir kanon i Turkiet det!
Kommer väl ladda upp bilder här efter turkiet-resan. Både från midsommar och Turkiet!

Kan inte fatta att vi åker i övermorgon, panik! Har inte packat eller något.. inte ens växlat pengar...
Blir en galet stressig måndag!


Nu ska jag sörpla kaffe!


ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback