IIIIH

Mitt huvud gall-skriker ;) Håller på och packar...
Är så där lagom galet nervös inför morgon samtidigt som jag längtar som attan!!
Vi har suttit och planerat utflykter och man blir ännu mer längtansfull!

För att bryta av mitt snurrande så åkte vi ner till Kottla för att bada -ISKALLT! Ser fram emot medelhavet! Men vi badade en stund och sen hem hit igen för att försöka få till en bra packning!
Jag är så rädd att glömma något viktigt, men det mesta finns ju att köpa på plats som tur är =)

Nu ska jag koka ägg och sen lägga fram det sista tills morgondagen!!



Hejdå Sverige!!!


PS. Det är alltid så sjukt tomt utan Troja när hon är borta.. var helt säker på att hon skulle stå med viftande svans och dansandes kropp när vi kom hem från badet, men inte =( Ses igen om en vecka ungefär!
TACK! För all hjälp med henne! Bästaste hundpassare ;)


nej, nu beger jag mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback