Marknad!

I går var det nationaldagen och då var det tivoli/marknad/firande på Golfängarna i Sundbyberg!
Det var sjuukt varmt , totalt vindstilla och den lilla skugga som fanns från knallarnas tält fylldes snabbt av folk, så total sol i typ 5 timmar!
I efterhand är jag väldigt glad att vi inte tog med Troja, det hade verkligen blivit för varmt för henne och jag led med alla de hundar som var där :(

Vi inhandlade godisremmar(ett måste om dom finns tillgängliga) och så kastade vi pil och sånt för att vinna massa saker till lille Anton! Han blev megaglad över 1 uppblåst zebra, 1 uppblåst giraff och 1 uppblåst spiderman-hammare!
Sen 2 gosedjur!
Så han sprang nöjt omkring!

Sen kollade vi på Di Leva- han är ju en stor komiker! Skrattade massor ;)
Då ledsnade Anton och tyckte att det var dags att kasta mer pil för att vinna fler saker så han sprang som en stucken gris och jag efetr! Jäkla fort ungar springer... Men jag hann fånga in han tillsist-han borde ha koppel på sig!

Nu sitter jag på jobbet efter en väldigt skum natt! Somnade 23 och vaknade 01, sen dess har jag legat vaken..
väldigt skumt och väldigt fel dag att vara trött, först nu ska vi röja våra skrivbord då våra nya kommer i morgon och sen när eleverna slutat för dagen så ska vi ner till Norsborg för omdömeskonferens -_- Snark..........

Men nu blir det lite kaffe!

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback