Otursdag!

Jag är skadad!!
Jag och Ricke var och skulle tapetsera på jobbet lite, så skulle jag bara ta undan lite saker från tapetsbordet och SJÄLVKLART stoppar jag in en sån där tapetkniv med rakblad rakt in i armen - BLOD!
Så nu har jag ett fint bandage som Rickard fixade på mig! Så snäll han är!

Sen efter att ha gett upp med cp-fototapeten och fått skura bort lim från väggen så åkte vi hem och lagade mat, självklart gör jag illa mig igen; Denna gång bränner jag mitt finger på ugnen...
Såååå typiskt mig!

Nu hoppas jag min otur är över!
Rickard vågade knappt släppa iväg mig på en hundpromenad haha för när min klanthet tagit fäste så brukar det bara bli värre och värre ;)
Men peppar peppar- hittills ingemer!


Nu har Rickard åkt till jobbet för natten och jag sitter här med en ond arm och ett rött finger som hettar, sen busTroja då såklart!

Tror jag ska ägna kvällen åt att lära henne ett nytt trick =)


Hejhej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback