Shopping-time

I går var vi till Barkarby och sprang omkring, först ut var ett besök till Outleten eller vad det heter, massa märkesbutiker som säljer billigt, som att gå in i en liten by typ, jag har aldrig varit där förut :)
Rickard är altid så tålarmodig när vi shoppar ;) Först var jag så kissnödig att han fick avbryta sin shopping inne på Nike för ett besök på donken som hade toa(låg på andra sidan parkeringen) , sen fick han lyssna på mitt gnäll när ingenting passar ha ha ha ;) Vilken underbar kille man har! ;)

Vi fick en del shoppat endå; Jag fick mig ett par shorts, 2 skor(varav ett par skor jag inte kan ha.. ovanligt..)
Även en Piké-tröja.
Rickard shoppade shorts, piketröjor, en skrivare och så köpte vi en ny brödrost-våran gammla exploderade för ett tag sen(haha)

Nu sitter jag här och klurar på nästa helg, Ricke fick inte ledigt så blir nog bara jag som åker ner =)

Ska springa in på fältis och handla lite innan jag drar hem i dag, slutar ju 12 så har lite tid :)
Ska kolla efter någon rolig studentpresent också!

Dags att passa på att shoppa när Troja är hemma, hon var så himla trött i går att hon får vara hemma och ha vilo-dag i dag!

Bara 1 timme kvar till lång-ledigt ;)

Nä dags för lunch nu!


Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback