SOMMAR

Haft en härlig sommardag!
Jag och Ricke åkte först till Grutes och handlade tapetklister till jobbet, sen svängde vi förbi med det för att sen åka och parkera bilen vid Rickes jobb(gratis är gott)
Sen in till stan där vi först käkade lunch-SUSHI! Vi tog en 8-bitars i var men ingen av oss orkade äta upp ;) Vi skyller på värmen lite grann ;)

Sen gick vi omkring där och spatserade, kollade in frukt/grönt-marknaden och köpte jordgubbar och bigaråer, sen gick vi från Hötorget till Gamla Stan.
Snart kan jag alla vägar runt i stan, kan ju extra knäcka som stads guide =)

Efter att sprungit runt i gamla stan och Ricke köpt en tröja så åkte vi hemmåt, väl här hemma drog vi ut tältsängen på balkongen och har legat där och solat varvat med bär-ätning ! Perfekt va?
Nu lät jag Ricke sova där ute själv en timma, jag hoppar runt så mycket haha!
Han ska ju trots allt jobba 19-07 i natt, medans jag ligger här hemma och glufsar i mig alla bär ;)

Vi har verkligen käkad massa frukt och grönt i flera dagar nu, typ levt på det. Väldigt nyttigt ;)




haha hundpensionatet Skärsta passar damen alldeles utmärkt ;) Tack så mycket, dyrt eller ej ;)) hihi




Dagens skörd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback