Timmar kvar

Snart har hela helgen gått och det är dags att åka tillbaka till stan och Ricke!
Har varit riktigt skönt att vara i Hallsta faktiskt ;) Så det blir nog en bra och härlig sommar!
Bara dryga 2 veckor kvar så kommer vi ner hit igen till midsommar!
Det är verkligen guld värt med tomt, blir liksom lite jobbigt att bara ha balkong.. =/

På Lidingö har vi ingen bra gräsmatta som vi hade i Härnösand, den hemma på ön kan man int sitta på för då sitter du precis utanför någons köksfönster.. mindre diskret alltså..

Något jag hoppas på i veckan är att det blir fint så vi kan bada mera i Kottlasjön, så skönt!
Men då måste jag först köpa en ny bikini. Sen kan vi bada massor!

Sen har ju jag världens bästa människor runt mig som ställer upp så jag slipper bussfan ;)
Slår vad om att den inte har AC, buss 639 är alltid så svettig när jag ska åka...


Nä nu ska jag ut med Troja och "göra stan" ha ha ha ah ah!!



Hejhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback