Fullt ös..

Usch vad jag är trött, så där trött att man mår illa =/
Först jobb, sen seg-möte sen i väg på middag hos carina och Anton-fjanto. Agerade lite lektant, lite lagom trött nu..
Sen så for vi och hämtade ut Rickards födelsedagspresent.. 2 månader försent  ;)
Så nu har vi en GPS i bilen, så nu kan tillochmed jag hitta överallt =)
Köpte den mest för att den visar vägar genom hela Europa, fast jag skulle behöva den ner till affären*skämt*

Nu ska jag försöka få lite plugg fjort.. 2x "case" att läsa igenom + skriva en massa om dom.. sånna där jobbiga frågor som man måste använda dom grå till *smile*, typ " hur kände Klara i den situationen", " Vad tror du hon kommer berätta för maj-britt", "Hur tror du Maj-britt reagerade ". Ja frågor som inte finns svar på i texten alltså.. hua..
2 såna alltså.. dags att gnugga dom grå.. länge sen dom fick jobba på ordentligt ;)

Sen ska jag även läsa en bok som heter "Kärlek, sex och Asbergers syndrom", handlar om hur aspergare fungerar och tänker i relationer.

Som krydda på det hela har jag huvudvärk, gnälligt värre va?

På torsdag ska allt lämnas in, argumenteras för och jag antar att det kommer bli en massa disskutioner för alla lär ha svarat olika.


back to school!




Samtidigt är det lite förbannat kul att ha massa bollar i luften =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback