Koffein-laddning?

I dag har det druckits X antal koppar kaffe och en cola, så är det när det är kurs ;)
Var dock sista gången vilket känns lite tråkigt, är ju väldigt kul och lärorikt så vi får hoppas på en fortsättningskurs!

hade ett gäng galna elever i morse, vet inte vad dom käkat till frukost?? helvilda ;) Tur att jag dumpade över dom till Sofia på Em när jag skulle på kursen hihiih..

Imorrn ska jag smyga lite tidigare från jobbet, för kl 14 ska jag vara på banken, ska ju byta bank =Inga av mina konton kommer längre finnas kvar.

Så vill ni ge bidrag till mitt liv så hör av er för nya nummer *ha ha ha*

Rickard har ju startat eget nu också, en målerifirma. han är tokig, jag skulle aldrig orka ha 2 jobb....

Dags att skriva ner alla kontonummer nu osv, massa fixandes...



kaffe ÖStermalm-stile=massa skum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback