Lång, lång dag..

Resten av veckan kommer bli min död. eller nej, men nästan!

Just nu sitter jag på jobbet och stressar i mig en kaffe, snart bär det i väg till Naturhistoriska.
Kl 12 måste jag åka så jag är vid st. Eriksplan runt 12.40, för att hitta rätt, för då ska jag på kurs. Den håller på till 17.00.. Surt nog missar jag Cosmonova =/

Kl17 när kursen slutar måste jag skynda mig till närmaste T-bana för att åka ner till Hagsätra och kolla på en lägenhet vi endå ska tacka nej till, men man måste endå gå på visningen när man sökt, dumt av oss..

Sen hem och sova!



I morgon ska vi ner till Norsborg, sen tror jag faktiskt att resten av dagen blir lugn, om jag inte räknat fel nu.. fast man lär vara helt mör efter att ha varit ute och rest med ungarna i 2 dagar.. hur ska våran kolmårdenkurs gå?? den är 2 dagar! haha!

På lördag ska jag till klocktornet och hämta ut årskort sen vidare till Gamla stan och möta Maria..

Fullt ös, söndag tänker jag inte tvätta eller städa det minsta! :P



Dags att gå strax!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback