maria-träning

Vid 10-tiden åkte jag och mötte Ricke vid hans jobb så for vi tillsammans till klocktornet, hämtade våra biljetter + att man fick en halsduk :)
Dom hade riktigt bra priser på souvenirer, jag behöver ju en T-shirt, men löning är ju inte förrän nästa vecka..

Sen släppte Ricke av mig vid T-banan för att åka och fortsätta jobba, jag och Troja for till Gamla stan, där vi skulle möta Maria Willers vid 13.

Vi var ju där redan kl 12 så vi strosade runt bland dom små gatorna och kollade i butiksfönster, mötte lite hundar också, tycker faktiskt det är galet att det inte finns en enda gräsyta i Gamla stan. Troja vill ju inte kissa på kullerstenar direkt..

Sen tränade vi lite passivitet, för Troja var på hugget i dag :) Så medans jag satt och försökte plugga i solen så fick Troja lite passivitetsträning, i början ville hon titta till allt, men tillslut satt hon sig och senare la hon sig. massa beröm och godis förstås när hon var duktig :)

Maria mötte upp oss till 13 och vi begav oss till en liten träningsplats, maria var supertrevlig och troja var en stjärna! Har fått massa ideér som jag ska öva lite mer på =)
Nästa gång ska jag se till att fota, maria tog lite bilder på slutet men Troja var så närgången så det blev mest nosbilder :D

Nästa träning är på onsdag!


Nu borde min mat vara klar så dags att käka! Spagetti i ugn =) Får passa på att äta det medan Ricke jobbar eftersom han inte äter det =)








Närbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback