Njuter av solen!

Är precis hemkommna efter en 2,5-timmars promenad! Sååå skönt!
Gick vanliga rundan först, på vägen hem tänkte jag att det vore tråkigt att gå in och undrade vart vi skulle fortsätta gå, just då dök en tant med en liten jack russel förbi, hon och jag började prata och hundarna började rejsa! Kelpie har verkligen samma energi som en terrier!
Så gick vi till en hundgård, hundarna gick lösa så länge och rejsade för fullt, vi hade hoppats på fler hundar i hundgården, men ingen var där, men vi lät hundarna busa lite till där inne endå, massa lukter att upptäcka!
Sen samma väg hem, var en skön promenad och man går över ett litet gärde också, precis bakom oss! Att jag inte gått där förut..


Nu ska jag äta frunch(frukost/lunch). sen ska jag fortsätta försöka framkalla bilder på internet.. strulat hela morgonen..

Längtar till sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback