Sommar och semester, tack!

Åh vad jag längtar efter sommar!
Har pratat massa planering i dag coh då längtar man så där extra mycket!
2 saker är ju redan helt bokade!
Norra-europa-tour, eftersom vi inte hinner spara ihop tillräckligt för att ta oss ner till italien som vi först tänkt så blir det bara norra europa, vi har funderat lite på hur vi ska göra med troja, skulle vara väldigt mysigt att ha med henne på campingarna, men vi får se. Åka gör vi hursom :)

Sen har Rickard lovat mig GOTLAND! Jag har alltid vela åka till gotland! för att se gotlandsrussen! Rickard tyckte jag var knäpp som ville se det mer än ringmurar och raukar(heter dom så?) men russen har stått på min lista i massa år, sen jag satt mig på ett russ för första gången, dvs en väldans massa år sen!
Sötaste Mumma föddes ju tillochmed på Lojsta hed!

Sen så kommer vi ju spendera all semester så långt bort från stan som möjligt, dvs Hallsta ;)
Där man kan bada!

Åh vad jag längtar!!
Rickard fick ju all sin semester han ville ha, så han har ocks v25-v33 :D UNDERBART!
endå så lyckades han spara 8 dagar som antingen tas ut under höstlovet eller jullovet så vi kan åka på en solsemster också, hur nice är inte det då!

Så nu hoppas jag att pengarna växer på träd framöver! rickard ska ju extraknäcka som målare på mitt jobb i veckan, och jag fick ju en liten bonus.
sen spara,spara,spara!
Sen är det ju så bra att vi egentligen åker på lite "budget-semester", en solresa skulle ju kosta dubbla. Enda som kommer kosta på våra semestrar kommer ju vara bensin..

Nä nu ska jag äta lite choklad och sen kolla på Män som hatar kvinnor, som går på svt1 kl 21.00!











SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback