Underbar dag!

Förutom att det har avrit solsken så har dagen varit kanon på fler sätt!

Först och främst hade jag dagens alla lektion, eller jag slog i hop 2 ämnen.
Eleverna var så inne i sina arbeten under "Odlingen" att de missade när dom slutade kl 14 hahaha :p DET är att lyckas!

Sen fick jag reda på att jag kommer ha kvar mina procent(90%) nästa år också, eventuellt 100%!
Jag kan ju inte längre titulera mig "Lärare", inte skriva omdömen eller ge betyg(pga nya skollagen) men jag kommer gå som "Instruktör" :D Blir asbra!
Den 15:e mars öppnar anmälningar för alla utbildningar och jag har hittat ett par distansutbildningar till Lärare som vår rektor tipsat mig om som jag ska söka!

Sen fick jag även en bonus :D
10 timmar att antingen sätta upp som tid(komp) eller övertid(pengar) denna månad, för att jag jobbat på så bra, niiiiice!


Nu ska jag fortsätta streckläsa min bok, läst ca 300sid sen jag kom hem och bestämde mig att ta en paus nu, innan jag läser de sista 50 sidorna.. sen är den slut =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback