VBW

När jag och petra var små hette vi en period VBW på våra Msn, detta betydde "Very Busy Women", vi tyckte alltså att vi alltid var  väldigt upptagna på den tiden. Så knäpp man var.
Då hade man inte en en kalender att fylla med kråkor.
Min är totalt nedklockrad, min kollega Snigels är helt prydlig och hon använder tipex-jag bara klottrar över.
det här leder till att jag verkligen måste tänka vad det är jag skrivit..
vilket som gäller, och vilket som ska strykas för att det ändrat tid.
Nu är jag verkligen VBW. Nu om någonsinn.. åtminstonde denna vecka och den kommande.. hua.
På söndag är äntligen min hel-lediga dag, inte en grej i kalenderna, sen nästa vecka är jag upptagen alla eftermiddagar förutom fredagen-SKÖNT! fast då ska vi eventuellt åka till Hallsta/Åland, så då blir det en rad i kalenderna över hela helgen..
Nästa veckas eftermiddagar ser ut ungefär såhär;
Mån- Möte + middag hos carina
Tis- handledning + visning av lägenhet
Onsdag-hundträning
TTorsdag- Kurs

Så jag kommer inte att vara hemma förrän efter 20.00 alla dom dagarna, tur att Rickard jobbar natt, så han kan ta Troja på dagarna..

Fast endå tycker jag det är grymt kul med alla dessa saker, även om energin tryter.
Som imorse; var så trött att jag snoozade klockan lite för länge, springer ut med Troja och sen gör jag mig iordning, tog ett senare tåg.
Vid Ropsten hoppar jag som vanligt på T-banan, sätter mig och försvinner in i mina tankar och VIPS så har vi passerat Karlaplan för länge sen! (där jag skulle hoppat av alltså..) Tur att det är fredag :D


Sen har vi vart i Norsborg i dag och firat av(?!) Åsa, man blev alldeles tårögd när alla var så sorgsna.. usch! Så man kommer sakna henne!

Attans snö förresten, den piskade mig i annsiktet när jag var ute med Troja... hoppas den försvinner tills i morgon, för då är det först Stadion som gäller sen gamla stan.. massor utomhus alltså..

Nu ropar soffan!
Ciao!




Herr Nils; jag fullständigt HATAR att diska, skulle kuna bo i ett ruckel nästan bara det finns diskmaskin :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback