Vitaminbrist?

Först måste jag jubla  *JUBEL* Djurgården har lyckats vända alla 3-0 och nu står det 3-3 efter dagens match, typ enda laget som någonsin lyckats med det! Så nu blir det en avgörande match på söndag!! uppe i Luleå dessvärre, hade så gärna velat gå på den.

En annan grej är vitmaminbrist, Christine som jobbar på mitt jobb säger att jag måste ha magnesiumbrist eftersom jag får "spasmer" i olika delar av kroppen, ni vet när det darrar/rycker konstant. i dag har det varit mitt ögonlock, grymt drygt och det har nästan varit hela dagen, med några få korta uppehåll, försökte filma men det synd inte så mycket eftersom det blev skugga över ögat..
Någon som vet varför man får så? är det magnesiumbrist???

Blir galen....




Nu ska jag iaf sova strax, väntar på ricke som borde komma hem vilken sekund som helst.
Lång dag i morgon och ett steg närmare söndagen=total sovmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback