50,3

Efter år av förhoppning att komma över 50-sträcket på vågen så har jag nu lyckats ;) 50,3 Kg! Så att ni vet liksom, ha ha...

I går när det åskade så var det så där extra mysigt, massa regn , blixt och åska och vi läggde oss precis innanför balkongdörren och bara lyssnade! Tycker sommarregn är supermysigt!

Annars så vaknade jag 3.33 i natt, läskigt värre...
Så kunde jag inte somna om förrän efter 04.30(kollade sist å klockan)
Surt s räven, så det var mer än trögt att komma upp i morse..

I morgon och fredag är det Norsborg som gäller igen, tänkte att ungarna ska få longera hästarna i morgon, sen typ tömköra/köra dom på fredagen. Beroende på hur fort dom fixar till djuren på morgonen och så..

Dom har 25 djur där nere;
*2 minigrisar
*2 dvärg-gätter
*2 hästar
*3 tackor och 6 lamm
*4 kaniner
*1 majsorm
*1 hamster
*4 marsvin

Så en hel del att ta hand om med andra ord ;)


Nu ska jag göra annat!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback