Illa Sandra, illa.

I går var det 14 dagar sedan jag tog min sista prilla, det ni ;) haha!
Vilket märks i mitt humör..
Speciellt i dag, har nämligen skrämt i väg Rickard med mitt humör, så han lär inte komma tillbaka förrän ikväll..
Både han, lägenheten och gardinen fick känna på lite hat i dag... inte bra, inte bra..
Jag tyckte att hela lägenheten såg förjävlig ut, men nu har jag städat och svettats och trampat på troja sisodär 5 gånger och skrikit så grannarna får ont i öronen varje gång.
Så just nu är jag lugn igen ;)

Kanske lite bäst att börja snusa igen? Nä, nån dag måste humöret ge sig också.. Ska göra lite makaroner och köttbullar och hoppas det gör det bättre..

Så nu vet ni varför jag låter så bitter dagarna i ända även här på bloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback