Ingen bra dag..

I natt vaknade jag massa gånger, allt var så där sjukt jobbigt. hörde Rickes jet-motor-dator surra när den jobbade hela natten med att lägga över saker på en extern hårddisk, försökte döva ljudet med öronproppar men jag har lite panik över sånt för det känns som man inte andas, samma sak att poppa högt i hörlurar. Sen var jag så grymt täppt i näsan också.
Ja en jäkla natt altså..
Vid 4 gav jag upp och sprang och stängde av rickes dator, sen glodda jag på TV fullt inställd på att jag inte skulle sova mer.
Men jag måste ha somnat om endå för när Rickard kom hem vid 7 så sov jag =)

Tog bilen till stallet där jag spenderat dagen med att frysa ihjäl, är fortfarande så där nerkyld och frussen..
Fick låna en megastor dunjacka, så jag hade tillslut på mig:
*Ett linne
*En T-shirt
*En tröja
*en fleecetröja
*en vindtät jacka
* en dunjacka
Påklädd som en liten michelin :) Men frös gjorde jag såklart endå, men det blev mycket skönare, jackan gick ner till knäna..

Skönt att ha bilen, för då slipper man invänta bussar och ¨tåg. Istället tar det ca 15min att åka hem, väldigt skönt!
Synd bara att parkeringen är snordyr med 15:-/timman, men Emelie på stallet skulle se om hon inte kunde ge mig ett tillstånd som jag kunde lämna in när veckan är slut, vore sjukt snällt!

Nu ska jag krypa ner under ett täcke med lite te!


ha en fortsatt bra dag..



Just det, min lillebror Jeff fyller ju heeela 18 i dag! Stora pojken ;) hehehe Grattis på han! Även om jag redan grattat honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback