Ligg!

I morgon har jag varit snusfri en hel vecka, kan bidra till mitt superdåliga humör denna vecka..


Troja har blivit lite lidandes denna vecka, förutom sök-passet innomhus har det bara blivit valiga promenader,vilket kan vara rätt skönt det också.
Men i dag fick jag lite energi så efter att varit på en runda såkörde vi igenom Lydnadsklass 1 + vissa moment i klass 2. Vi jobbar vidare och finjusterar "Läggandes under gång" Hon har en tendens att krypa några steg innan hon lägger sig, fuskfia!

Så nu har jag bestämt mig för att göra ett schema som jag verkligen ska följa i helgen, för det SKA bli fint väder=mer energi!
Det blir shejping, rejäl terräng-träning, Nosjobb och hjärngymna!
Alltså både en fysisk och mental helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback