Lite sur då..

Nu är jag lite bitter och sur..

1. Blir antagligen ingen utställning i Österbybruk för mig och Troja, Ricke har lovat bort sig till jobbet(han behöver en kalender...) så det känns jäkligt tråkigt + pengar i sjön.
Har med andra ord ingen skjuts.

2. Skatteverket envisas med att jag inte är skriven i Lidingö kommun, vilket har gjort att mina ansökningar till utbildnagar blir försenade........ skulle in senast den 18 maj och I DAG för jag en lapp om att jag måste skicka dom till min hemkommun.
Adressändring säger dock att jag är skriven här, resterade stattliga idioter har inga telefontider förrän på måndag.


Men nu ska vi strax i väg på kvällsbio. Pirates of the carrabean 4, kl 21.00
Så får hoppas den är bra så jag blir lite glad iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback