Norsan!

I dag och i morgon ska vi vara i Norsborg med våra elever, sen nästa måndag,torsdag fredag och samma vecka 21.
Så jag ska strax bege mig, är ju lite längre att åka dit...
Men ser fram emot det för... dom har nyfödda lamm ;)
Troja kommer inte få valla några får nu alltså hihi, jag kommer sitta där och mysa med lamm!

Blir rätt lugn dag för vi har så många sjuka elever + 3 st som stannar i skolan i dag pga ridning på em.
Så det blir jag och Sofia som får hoppa omkring där nere ;)


Efter att ha varit i Norsan så ska jag till Rickes jobb och hämta bilen, sen hämta honom senare för han har det så bra att han är på 5-kamp på grönan med sina jobbarkompisar! Fuskigt!

fast vi har ju vår mingelkväll nästa onsdag, middag och sånt, så det blir bra det med!

Nä, nu är det dags för mig och Trojs att röra på oss!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback