RIP Moggis

Nu ligger min kära mobil och dör, eller alltså den har ju redan gett upp men med hjälp av en respirator(mobilladdar) kan jag hålla den någorlunda vid liv, t.ex. för att läsa sms.

Får helt enkelt lägga mina sista kronor på en ny moggis-mobil =/
Tycker verkligen inte om att lägga pengar på mobiler, här i Stockholm verkar det väldigt viktigt att ha senaste Iphone, jag vet knappt vad det är.. ha ha...
Kostar upp mot 10.000 riksdaler.. Något som kallas smartphones eller nått sånt.
För mig duger det om man kan ringa och sms och kunna lita på att den inte stänger av sig ;)
Så nån billig lur blir det alltså ;)


Dags för promenad med bönan!
Förresten så är hon helt slut efter ett sökpass lite tidigare, hon skulle bli grym polishund för typ narkotika-sök!
För hon letar godis överallt och är en utmärkt klättrare i skåp och markerar suveränt!
Grym vovva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback