Spindelns dag? upp och ner?

Usch för spindlar! Det hela började i går då jag gick ner i källaren för att boka tvättstugan, då kom en spindel i mitt hår och när jag kastat bort den ser jag hur enorm och fet den var.
Sen dess har min dag varit helt upp och ner, så den måste typ ha bitit mig..?
Först sov jag mellan 00-01, sen vaknade jag av ricke och sen kunde jag inte somna om förrän efter 04.
Så efter totalt 3,5 timmars sömn så vinglade jag bokstavligen i väg till jobbet, vi var ju i Norsborg och där har vi ju varit ute hela dagen.
Hem och packa ihop tvätt för att tvätta 17.30, men somnade ;)
Så som tur var så vaknade jag precis 17.30(måste ha somnat 17.00)
Lite halvt vinglig så bar det av ner mot tvättstugan där jag fick se ännu en gigantiskt megahårig spindelfan! USCH!
Det är verkligen det värsta djuret jag vet!

Så nu håller jag på och tvättar, fast i brist på ork så tvättar jag bara det nödvändigaste, så sängkläder och mina 2 mattor som ligger och väntar på att bli tvättade får snällt vänta!

För en stund sen fick jag något ryck att jag skulle baka, så jag coh troja for till affären och hon fick vara min bärhjälp med sin klövjeväska.. :)
Dum som jag var så köpte jag en 88:an glass, och så satte jag ett sånt där pytte frö/nöt i halsen och där sitter den kvar ännu, så jag har rethosta som bara den!

Sen så måste jag verkligen , verkligen köpa en kalender till Rickard!
Nu har han snurrat till min planering lite till.
Han hade kommit ihåg fel och det är helt enkelt på söndag han jobbar extra, vilket gör att vi kan åka till österbybruk, men det blir jäkligt tidigt upp på morgonen efetrsom vi inte kan övernatta fredag-lördag i Hallsta som först tänkt..
Jäkla skit.. har ärligt talat lust att skita i hela helgen. Hur det än blir förlorar jag massa pengar och även om det inte är hela världen så känner jag mig lite bitter.... Så vi får se hur jag gör.
Vore ju som mest ekonomiskt att åka till Vallentuna sett i bensin, men nu blir det alltså Österbybruk då..


Nej nu ska jag sluta vara bitter och gå och lägga mig framför Tvn och gnälla där, sockerkakan får vänta till någon dag när jag har lust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback