Ananas

I dag har Ricke fixat bubblan på väven och pappa har målat klart murstocken! Men målning blir inte förrän på onsdag :(
Är så spänd för att se hur den gråa blir , tror den blir mörkare än vi hoppats. Men vi får se.

I morrn har jag massor att göra , mäta hundstallet och rita skiss över det, bära ut bockarna dit. Skotta sand men måste ha nått att lägga det i som inte fryser, bära ut isolering och allt från hallen där uppe. Någon som vill hålla mig sällskap ;) hundar ska även motioneras och stigar ska snitslas ;)

Nu ska jag väcka Ricke som ska åka och jobba natt, sen ska jag äta ananas och pepparkakor och se om myten om att saker sätter i gång fungerar :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback